Bye bye 2008...

Året som gått - 2008


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag blev sambo och köpte en lägenhet

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja många =D

Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr

Vilka länder besökte du?
Norge, Turkiet

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En liten kanske och semester...

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
13 april

Vad var din största framgång 2008?
Att våga dela med mig av mig själv till andra och att jag sade upp mig från jobbet för att hitta vidare i livet..

Största misstaget?
Att ångra saker som inte gjordes

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja mycket sjuk men inga skador

Vad spenderade du mest pengar på?
Hemmet

Bra låtar 2008?
Whiskey Lullaby, Fields of Gold

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och..

Smalare eller tjockare?
Mindre muskulös

Rikare eller fattigare?
Rikare

Hur tillbringade du julen?
Med min familj

Blev du kär i år?
Jag var redan, förblev och är fortfarande kär =)

Hur många one night stands?
Zero

Favoritprogram på TV?
Singelmammor, helt klart!! "Silas" you rock my world

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej hata är ett starkt ord

Bästa boken du läste i år?
Böckerna om Mia Eriksson och sista boken av Stieg Larsson

Något du önskade dig och fick?

Massor

Något du önskade dig men inte fick?
Jo men bara små obetydliga saker...

Årets bästa film?
Batman- The dark knight eller Australia

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag är nöjd...

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Leggins absolut!!

Vad fick dig att må bra?
Niclas, familj, vänner...

Vilken kändis var du mest sugen på?
Är inte så sugen på dom kända faktiskt

Vem saknade du?
Mormor

De bästa nya människorna du träffade?
Vännernas bebisar

Bästa sporthändelser 2008?
"Kalla" i uppförs-spurt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0