Helgen är över...

men det känns inte.. Jag är fortfarande trött, seg och allmänt lam =/ Blev en mysig middag på stan i fredgas kväll.. Något glas vin gjorde att jag försov mig även på lördagen, hann dock i tid till jobbet denna gång.. Jobbade till 16.00 och efter det lagade jag middag till flickorna.. Det blev fetaost fylld kyckligfilé med potatisgratäng och sallad, mumma!! Uppskattades även av gästerna, mina söta vänner Cissi och Anna =)
Efter maten blev det drinkar och skvaller, resten av "The Wood sisters" (Catti och Lotta) kom oxå förbi och vi drog senare iväg till G3 för lite dans och mera drinkar... Det blev en mycket lyckad kväll och jag sov läääääänge på söndagen =) Dagen var sen lugn. Gjorde inte mycket för välden förutom att skrubba hela badrummet och sen lagade mumsig middag och hyrde 2 filmer..

Igår sov jag oxå en liten tag.. Jag var ner till skolan och skrev in mig, min NKB kurs börjar på fredag och det passar mig utmärkt eftersom jag är ledig då.. Ska även iväg och KLIPPA MIG!!!! ÄNTLIGEN!!! Har bokat tid för både klipp och färg och det behövs verkligen, tack mamma!!
Städade även resten av lägenheten.. Dammsög, skurade och dammtorkade så nu är det skinande rent..
Idag var det jobb igen och jag måste erkänna att det var en lång dag =/ Hade 10-timmars och tiden gick otroligt sakta.. Skönt att vara hemma nu igen och jag ser inte fram emot morgon dagens arbete..

Cissi min vän du vet att jag finns här för dej =)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: plunsen

Jag saknar dej såååååååååå mycket!

2009-01-13 @ 23:00:48
URL: http://plunsen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tack stompan för dom fina värmande orden!!Det känns bättre när man vet att man har så fina och underbara vänner! Tack för att du finns!!! Jag är dålig på att höra av mig när jag är nere och gömmer mig hellre under täcket men till veckan kanske jag får ändan ur vagnen och kan hälsa på en sväng=)Din mat var ju av toppklass-jag kan göra mamma scans köttbullar i stekpannan med makaroner till-that´s it=S Men ska försöka experimentera ihop nåt läckert till min födelsedag så jag får bjuda igen;D Haha-The wood sisters- du lyckas ju försköna allt=D I am the wood girl hädanefter-grrymt=D Då kanske man slipper alla osköna kommentarer som: "har du nån tall i skogen? höhö" eller "växer det mossa i din skog?? höhö"...ehh, ja. Inte för att nån sagt exakt så men nästan. Det är inte lätt ibland=b Men nu tror jag bestämt att det är någon som borde krypa till kojs-blir alltid dryg framåt kvällen=b Vi rings imellan gums! PUSS PUSS och KRAMAR på du!

2009-01-15 @ 21:20:22
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0