Hemma...

Är just nu hemma i staden på en snabb-visit..  Blir bara kvar ett par timmar till eftersom jag åker tillbaka till Härjedalen redan imorron!?! Ska  vara med "Egon" på tordagen eftersom brorsan jobbar och mamsen ska sova.. På kvällen sen bär det av mot västa Härjedalen för en helg i Ramis-Vôllan-Funäs =) Blir en hel-dag med Petra på fredagen och en hel-dag med Lisen på lördagen XD Massa snö, åkning, after-ski (inkulsive ÖL) och Erix, fyyy fasen vad kul det ska bli..

Idag är jag ledig så jag har städat badrummet och förrådet på Parkgatan.. Jag har varit och hämtat mina nya filmer och ipod-lurar, rotat igenom hela förrådet på jakt efter handskar (hittade dom i lådan längst in, längst underst) och köpt en ny hjälm till helgen.. Nu ska jag göra mig i ordning för att besöka staden en liten runda, var länge sen sist...

Josefin Crafoord och jag kör samma hjälm i år, syns dock sådär på den här bilden... 
                                    
                                                                   
                                                                                        På återseende... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0