Najs hwa??

Jo minsann idag har det pimpas blogg så det står härliga till =) När man ligger hemma hela dagarna (ja jag är fortfarande sjuk) så måste man ju sysselsätta sig med något.. Nu är jag ju sämst i världen på hex-koder och sånt, men med lite (mycket) hjälp av min kära vän Ida blev det rätt bra till slut.. 
Det var verkligen på tiden med tanke på hur söndriga mina ögon blivit av allt katt-kiss jag gråtit över min (fram tills nu) fula blogg..

Annars fördriver jag dagarna med bihåleinflammation som gör att hela skallen känns som en sprängfylld ballong =/ Till doktorn var man minsann inte välkommen bara för att man inte hade 39 graders feber precis när man ringde.. Sen att man har smärta och att man har feber mellan 37-29 grader hela tiden där emellan är INTE relevant!!
Hoppas verkligen kunna ta mig till jobbet imorron för min kassa klarar inte många dagar till..Känns som ett jätteprojekt med tanke på att jag måste vila varannan halv-timma och att turen till tvätt-stugan kändes som ett mindre maraton lopp..

Lovar en bild på nya frisyren så fort jag ser ut som en människa igen..

Nu orkar inte ögonen och skalllen mera.. Later..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du var så fin i håret nu så =)

Kul att du är frisk igen!

2009-01-22 @ 23:20:01
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0