Trött eller vaddå??

Jag har för närvarande hamnat i något slags koma.. Jag börjar bli riktigt trött och vill helst gå och lägga mig redan vid 19,30-20,00 på kvällarna, WHAT?!?! Är jag fem år eller??

Nä men det är nog en kombination av ensamhet (har ju inte direkt 100 vänner här i staden), tristess (inget att se på tv, ingen ork att göra något osv.), saknad och en obeskrivlig längtan (efter riktig snö och mitt Ramundberg), brist på självbehärskning (ja jag tar ju inte tag i saker och ting) mm. mm. mm.....
Vintern som annars fyller mitt liv med glädje och ork har nu förvandlat mig till en omsomt vandrande omsomt liggande ZOMBIE!!
Jag vill bara sova, sova och sova.. Känner för att spendera dagen i mysbrallor, under en filt, med massa bra filmer och en skål godis, chips eller något annat onyttigt.. Dock är jag ju en hårt arbetande kvinna och kan därför inte bara skita i allt och dra täcket över huvudet, hur mycket jag än vill.. Många kollegor som är sjuka och då gäller det ju verkligen att ta sig i jobbet i tid (försov mig för andra gången på detta jobb igår), göra sitt bästa (inge kneg, inge deg) och att försöka hålla humöret uppe (bara för att jag är less ska det INTE påverka andra) Keep on smiling Lindan =D (Visst ser den allt lite falsk ut??)

Idag är det iaf fredag och för många väntar helgen.. Jag ska väl såklart jobba men jag slutar iaf vid 16,00 på lördag och sen är jag ledig på söndag =)
Helgens planer är väl att försöka ta en middag med flickorna, Cissi-darlingen har ju ÄNTLIGEN kommit tillbaka från solen.. Undra om hon förstår hur saknad hon egentligen varit?

Nu har kl. passerat 8,00 och det är dags att ta tag i dagen.. Hoppas alla får en mysig helg och ni som kan; passa på att ZZZZZZOVA!!!!! Pusss pussss

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0