Home sweet home...

Nu är jag tebax i staden efter många dagar på vift =) Härjedalen och Ö-vik har hunnits med och det har varit himla bra... Har hängt i Hede med mamsen och Egon, vi har mest varit ute och gått och kollat film.. Skönt Hede-häng med andra ord!! I fredags drog jag till Sveg reda vid 7,00! Hälsade på min Pluns och vi "chillaxade" i hennes soffa hela förmiddagen.. Efter en simmig Sibylla-lunch tog jag och Nea tag i vårt uppdrag, att göra Sveriges vägar osäkra och drog därmed ut på "Road-Trip!!"
Vårt mål var Ö-vik för en MYSIG helg med vår älskade Carro Barro och det var till slut där vi hamnade oxå! Tur att inte jag körde för då hade vi hamnat i Sveg igen, i Luleå eller i diket =)
Väl på plats blev det masssssssa tjej-snack, kina-mat, meeeeeera tjej-snack, lite mat.shopping och till sist tjej-soooooova... Vaknade dagen efter av att Carro väckte oss kl. 7.39 då hon tröttnat på att vara vaken själv.. Vi hade en hel dag med bad, shopping och besök i deras lilla hus i skogen.. Helgen avslutades med en road-trip tillbaka till Sveg med alla oss tre i bilen och stopp i Sundsvall för shopping (IKEA!!!!) och i Hudiksvall för besök hos gammal klasskompis =)
                        Tack brudar för en helt underbar helg!!!

Nu är jag alltså åter i staden och har spenderat dagen med att göra vår i vardagsrummet =) Nu sitter jag på jobbet för första gången på typ 2 veckor och känner mig som en älg-kalv under jakten!! Lite osäker med andra ord =/
Men det går bra!!!!

Till veckan blir det FIKA med chixen här i staden, vår-fix av lyan, lite jobb och utbildning och förhoppningsvis massa _ _ _




SOL!!!!!!              PUSS PUSS  (Bilder kommer snart!!)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Welcome home honey!!!=D Kul å se att du e på G igen;) VAddå shopping på IKEA?! JAg vill oxå! Gu så kul! Åsså Fika var det ja...sitter ju hemma och pluggar nurå.....litegrann! Men är klar med detta imorron så en fika imorron eftermiddag hade väl inte varit helt fel??? CALL ME för tid och plats och kanal! PUSS

2009-03-17 @ 16:11:49
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0