Sköna söndag?

Nej inte den här veckan =/

Har varit i Hede sen i torsdags kväll och bara myst med mamsen och Egon.. I fredags var jag och besökt en sköterska och en läkare för att visa upp mina sargade fingrar (har en 2:a gradens brännskada över hela leden på ringfingret och över halva leden på långfingret).. Allt såg iaf så br ut som det kan se ut och i kombination med en STARK antibiotika ska det nog bli bra.. Vi tog sen en promenad nere vid ljusnan med egon och gick sen hem och mumsade räkmacka till lunch =) På eftermiddagen åkte mamma och jobbade och jag hängde med Egon och kollade lite tv..

Igår skulle vi ut och längda men det blåste kallt och jag hade ingen större lust att göra en "Gustav Vasa" (skida med en stav) så vi gick en sväng istället.. Hyrde sen film och mumsade plankstek till middag..

Idag vaknade jag vid 9,00 och mamsen hade redan åkt till F-näs för att jobba.. Har ont i halsen och känner mig snorig och seg.. Brorsan hämtade dessutom Egon igår så jag har ingen att sällskapa med under dagen =( Har iaf skrivit klart mitt arbete om "Samiska språket" och borde väl bege mig ut en sväng...

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Lindan!



Jag hoppas att allt blir bättre, både med fingrar och snorig näsa :-)

Verkar som om vi alla åkt på dålig karma under några veckor, men du vet väl vad man säger? Efter regn kommer solsken... och det måste man nästa tro på om man inte vill slita av sig allt hår :-)



Vore väldigt skoj att ses ngn dag. Har inte träffat någon av mina vänner på flera veckor nu, och telefonkontakt räknas inte! Hör av dig om/när du har tid så planerar vi något :-)



P&K

2009-03-08 @ 13:15:59
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Ja, det är nog det som kallas livet skulle jag tro :-)



En fika nästa vecka skulle vara underbart, är "ledig" efter klockan 13 på dagarna, så sms:a när du får lite tid över så träffas vi någon timme över en kopp te/kaffe :-)



Ta hand om dig!



Puss och Kram

2009-03-12 @ 12:48:40
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: Cilla

PUSS på du gumman!

2009-03-12 @ 14:26:49
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0