Underbara Valborgs-helg och äntligen...

Ja TACK alla fantastiska vänner som gjorde hela Valborgs-helgen till ett oförglömligt minne =) Mina energi-depåer är fyllda till bredden med (alkoholångor) och summer-feelings... Helgen bjöd verkligen på allt!! Grillning, kubb, SOL, bad (för en viss pionijär), chill i Badhus-parken, pizza osv. osv
Den enda som fattades var såklart min Carro men nu har hon äntligen kommit.. Igår dök hon upp på jobbet den lilla rackaren medans jag som bäst satt och mezzade henne med lessna gubbar eftersom jag troode hon var i Sthlm.. Imorron efter jobbet åker jag alltså dit och spenderar hela helgen med henne =) Vi ska bara prata, dricka vin, sola och UMGÅS... Jag säger bara ÄNTLIGEN!!!!

Jobbet för övrigt har jag fortfarande kvar, iaf i några dagar till =) Vet att jag kommer jobba en del nästa vecka men sen vet jag inget mera.. Känner mest för att bli klar med skolan typ NU!! och sen bara chill around with friends all summer long.. Vem betalar??!??

Ikväll är det middag med girlsen (Cillen och Annisen), hoppas på Kina.. Annars rullar det på som vanligt i min lilla stad, längatar faktiskt efter sommaren. Undra när det hände senast, 1988 kanske?!?
Planerar in en tripp till Hede snart, längat efter mamma och Egon. Sista maj (30:e) är det inbokat en kväll på Marité och den som bangar får gå hem ;o)

Hoppas allt njöt av Valborg lika mycket som jag gjorde och att sommaren är på ingång... Peace and LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha mukas,vad i helskotta e det?

2009-05-07 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0