Zzzzz....

blir det kanske snart för jag är TRÖTT!!!! Varför är man alltid så trött på måndagar? Det är ju då man borde vara som piggast eftersom man oftast sover mer på helgerna, hmmm...

Helgen har iaf spenderats i barndommens by "Hede". Mamma, jag och min älsklings Egon har haft det mysigt tillsammans med ett besök i stugan, massa prommenader, god mat och sist men inte minst ost och kex =) Det var riktigt skönt att komma bort från stan och allt som händer här, rymma lite lixom..
Nu är jag iaf tillbaka i mitt riktiga liv, den så kallade verkligheten. Vi är inte riktigt överens just nu verkligenheten och jag, vi är vad man skulle kunna kalla; RIKTIGT OSAMS!! Jag har inte så mycket att tilägga om det men jag vet att allt löser sig till slut och att vi snart är vänner igen (förhoppningsvis)..

Nya jobbet går bra.. Är väldigt glad att jag blev utvald till detta uppdrag och det känns verkligen som ett privilegie med tanke på hur massa, många andra som kommer att få gå.. Jag ska gör mitt bästa och kämpa på hela sommaren låång...
På fredag planerar jag att ha en liten "party"-kväll här hemma.. Ska bjuda över lite vänner på grillning, kubb och fantastiskt väder. Ser fram emot att få ta ett litet break och faktiskt njuta av livet
=) M M M

Imorron jobbar jag bara till 12.00 och efter det väntas en tripp på stan (inklusive fika offcourse) med Cill-i-dillen..

                                                                                                                                       Puss puss <3




 


Kommentarer
Postat av: Maria H

vad är det för jobb?

Vad har jag missat

2009-05-25 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0