Det börjar närma sig...

Jo minsann igår började vi packa inför flytten!! Tog ner 6 lådor från vinden och började sotera. Mycket skit samlar man på sig genom åren minsann =) Mest kläder då för min del =) Blev iaf en halv sopsäck med kläder som inte anv. längre och den fylldes snart till bredden av andra saker som inte heller behövs.

Helgen har lunkat på i lagom takt. Det är väl alltid för kort hur man än vänder på den men vi har iaf hunnit med både varandra, lite fest och även då vinden...
I fredags tog vi det lungt, jag var helt slut efter min lååååång-vecka.. Vi lagade en jätte-god wok och myste med film hemma i soffan.. På lördagen vaknade jag vid 9-tiden och var utvilad =) Pysslade lite hemma, cyklade iväg till ÖB för att köpa lite saker (som naturligtvis var slut), gick på stan och shoppade med prinsen (bara han som fick nya kläder)... På lördag eftermiddagen gick vi till Noli och Malin på tårtkalas =) Det fanns det hur mycket smaskig tårta som helst!! Sen var det hem och duscha och göra sig i ordning som gällde.. På kvällen gick vi på Olearys och åt med alla som var på kalaset och senare fortsatte festandet hos Malin och Noli med alla vår favorit "Sing Star"
                                                 
När klockan började närma sig midnatt drog jag och Nicke iväg till G3 för att träfa flickorna.. Ninna och Carro var redan där och svängde sina lurviga.. Blev en riktigt lyckad lördag med andra ord =)

Ikväll kommer mamsen på besök, hon ska sova hos oss inatt eftersom hon ska opereras värsta tidigt imorron bitti.. Sen får hos sova hos oss imorron med eftersom man inte får köra bil när man blivit uppsprättad av farbror doktorn..
Det ska bli jätte mysigt tycker jag =) (Kanske inte just operation men att ha mamsen på besök)

Maria gå in på det här inlägget: Visning så kan du se bilder på vår nya lya =)
Annars sa Maria något härom dagens som skulle kunna lösa mina jul-problem. Dock fungerar det nog tyvärr inte =/
Grejjen var att jag skulle fixa jul hemma hos oss och sen bjudan in alla nära och kära. Problemet är då att vi har köpt en 2:a och skulle jag bjuda in bara Nickes och mina närmaste skulle det ändå bli över 20 pers! vilket kan bli lite trångt.. Men men jag får grubbla vidare så kommer jag säkert på en bra lösning..

Nu måste jag gå och äta en macka innan jag jobbar vidare, min mage skriker... Puss puss

Kommentarer
Postat av: MH

Trångt men mysigt. fniss

2008-09-25 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0